LISTOPAD I BROADWAY DANCE CENTER

W piątek me stop postanęły znowu na BDC! wybrałam tym razem klasy z baletu. nauczyciel:http://www.broadwaydancecentre.com/faculty/bios/koppel_dorit.shtml wspaniała!!! a zmęczyła mnie okropnie, następnego dnia zastanawiałam się dlaczego aż tak mnie wszystko boli! zajęcia rozwojowe ponad wszelką wątpliwość, przyjemnie męczące, trudne, ale ambicjonalne, przy tym pełne uśmiechu i dobrego smaku w podejściu do uczniów ze strony nauczyciela. To, co mnie bardzo urzekło, to nieziemsko zdolni ludzie na sali! wytrenowani przepięknie, jedni pokorni, przyjacielscy, a inni zadufani, jednak ci - tonęli w tłumie:P  bardzo mile zaskakujący był rozstrzał wiekowy uczestników zajęć! stał koło mnie geniusz baletmistrz, wygladał na 20kilka lat, obok mnie 10letnie dziecko co się przewracało o własne nogi, a za mną 60letnia babcia w pointach! i wszyscy cieszyli się klasami jakby to było ich całe zycie! polecam polecam i zamierzam przyjść znowu:) Dorit Koppel Faculty Bio. 
Agnieszka





Komentarze