BROADWAY DANCE CENTER 2

Dziś Kochani kolejna porcja zdjęć i wieści prosto z NEW YORK i BROADWAY DANCE CENTER, gdzie nasza wspaniała Agnieszka uczestniczy w warsztatach tanecznych!!
"Pierwsze zajęcia na których byłam tylko popatrzeć to Chio - New style. Dacie wiarę? :P to mnie najbardziej uderzyło ! Ona była cudna i niesamowita. Stałam przez dobre pół godziny przyklejona do szyby i nie mogłam oderwać oczu :) Dziwne, ja dziewczyna całym sercem oddana tańcu współczesnemu i jazzie? ale było cudnie popatrzeć na nią i na nią dziś zamierzałam pójść...
Natomiast zajęcia na których uczestniczyłam, po zarejestrowaniu się w systemie BDC, otrzymaniu karty wstępu i wykupieniu karnetu na zajęcia -  to jazz z Barker. Jej styl na tych zajęciach poza tym, że cudnie mocno jazzowy to z niepohamowaną rozkoszą taplał się w M. Jacksonie. Może i piękne, jednak nie dla mnie, choć ponad wszelką wątpliwość rozwijające i trudne."
ZAPRASZAMY NA KOLEJNY POST Z RELACJĄ Z BDC!!











Komentarze